FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Köper siter med trafik, kvittar vilka område. Köper också bara trafik om någon har det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
vad har du för budget? endast svensk trafik ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan tillandahålla trafik av hög kvalitet.
Vår trafik kommer endast från väletablerade webplatser, inga bots, PTC, etc. etc. Alla trafikpaket kommer med en övervakningspanel där du kan se din dagliga kvot, ip'n från trafiken vi levererat, hur mycket trafik du har kvar totalt, o.s.v. Du kan inrikta din trafik både geografiskt och innehållsmässigt. Såklart kan du också dela upp hur mycket trafik du vill ha levererat per dag. Vi finns på MSN 24/7 om du är intresserad. [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
rapidtraffic.tk låter oerhört legitimt! Kör på det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Väldigt givande post..
Vi har många på DP som kan intyga att vi leverar, om det råder tvivel. Någon admin/mod får gärna kontakta mig via pm eller MSN så skickar jag gladeligen iväg ett par tusen besökare för någon form av "betrodd säljare" status. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kan dags att investera i en "riktigt" domän då ja? TS: skickar dig ett PM med en sida som har 200 000 medlemmar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
och våra kunder varken köper eller återkommer för mer p.g.a vårat domännamn, utan för våra tjänster. Är det någon av dom som påpekar domänen någon gång ska jag överväga att byta. Tills dess duger dot.tk. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|