FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
De som följer Jennifer (PotPieGirl) har nog fått en av de absolut bästa tolkningarna på denna "farmer update" från Google. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag gillar uppdateringen. Den påverkar i min mening endast skräpsajter. Har stött på allt för många MFA-sajter enbart innehållande text från Wikipedia.
Lär inte få syn på några ändringar då allt mitt innehåll, på alla mina sajter, är unikt. Bara bra att det städas upp lite i sökresultatet - trots att det inte rullats ut i Sverige än. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag blev riktigt orolig ett tag efter jag hade läst denna tråd trots att jag visste att uppdateringen endast skulle gälla USA enligt Google. Hade nämnligen tappat 3000 besökare från torsdagen till fredagen.. Men som "tur" var berodde det på ett fel på sidan.
Tips: Glöm aldrig att sätta CURLOPT_CONNECTTIMEOUT om ni använder CURL.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det gällde för övrigt en helt annan sida i en annan nisch. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag har någon liknande sida så det blir intressant och se var gränsdragningen går för denna uppdatering. Senast redigerad av daniel_ den 2011-02-26 klockan 16:46 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag tycker man aldrig får upp länkar i SERP'en till Aftonbladet, Expressen etc. Så dom är säkert redan "straffade".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Någon som vet när ändringen börjar rullas ut i andra länder än USA? På Googles blogg framgår bara att utrullningen kommer att ske men inget datum spikat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En hel del e-butiker använder ju tillverkarens egna beskrivningar rakt av på produktsidor. Ska bli intressant att se hur uppdateringen påverkar detta.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|