| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
I en del länder litar man betydligt mer på "rätt domän". Vet inte hur det är i Danmark men i Tyskland ses .de som nr 1 utan tvekan. Sedan är ju danskar lite annorlunda jämfört med svenskar när det kommer till attityden mot personuppgifter, nyhetsbrev etc. så det bör man också anpassa sin webbshop efter. Gör man en rejäl satsning mot en ny marknad så tycker jag definitivt att man bör köra på ny domän men annars får det väl avvägas från fall till fall.
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Kommer ihåg att jag hittade en sida där man kunde registrera landsdomäner, en svensk sådan om jag inte minns fel
![]() Man kunde registrera .se,.fi,.no,.dk m.m. Någon som kommer ihåg den sidan eller har någon sida i minnet där man kan registrera landsdomäner? Har nämligen lite webbplatser som ska ut i andra länder. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Jag blev tipsad av en användare att registrera via den här webbplatsen http://www.marcaria.com/world/intern...gistration.asp
Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-18 klockan 19:43 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-18 klockan 19:42 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen