| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Aldrig gjort det själv men det är ju tämligen självklart att många kunder blir sura när de känner att de lagt ut pengar i onödan oavsett om man tycker det är befogat eller inte.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag kan bara inte se det så, företaget går ut med ett tungt rabatterat pris, (verkligen tungt rabatterat) och folk köper och är glad.. sen kommer dom med ett ännu bättre pris, och folk blir sur? någonstans i det hela tycker jag att man ska vara glad att man kunde ta del av tillbudet från första början och gjorde en rejäl kupp Ditt exempel skulle ju också innefatta allting du köper som sen kommer på rea? Det är ju ingen överraskning när man köper varan att den senare kommer att säljas på rea? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Det jag försökte få fram var att det kommer alltid finnas en del som reagerar på det viset och det måste man som företag ta med i beräkningen redan från början och besluta hur man ska hantera. I det här fallet kan knappast Surftown göra något annat än att strunta i det, redan det första erbjudandet var ju som du påpekar en kraftig rabatt.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-14 klockan 14:27 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Okej, där kan vi bli enig
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|