FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Fick inte så mycket feedback sist så jag försöer igen, uppskattar det hemskt mycket! Se bild eller signatur för länk eller till forumet. Tack på förhand! Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gillar de, hur funkar webbutiken?
Testar men funkar inte för mig nämlligen. Är de plugin till phpbb eller har du bakat något själv? Flikarna i sidospalten, har du lagt in det i templatet själv? Byt ut "sponsor bilens" bild till fabriks bild eller nått. Ser roligare ut en bilden med snö och rusk. Känner att jag skulle vilja ha samma stil som ditt forum, gillar de. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Tack för infon, bytte ut bilden (sponsorbilden) mot en lite "tydligare" hoppas jag den är. Hmm, det stämmer att butiken inte riktigt fungerar, men det är väl jag som råkat ändra något i scriptet bara, det är enbart ett litet javascript inbakat i en custom-page i phpBB. "Menyn" till höger är i templaten om man säger så, ordnade in den i efterhand. Funderar på att byta ut bakgrundsbilden kanske, vad tror ni? Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag gillar temat starkt, men som sagt. Det här angående bakgrunden, bort med den svarta och testa med en röd bakgrund? Har inte direkt mycket att klaga på, utan allting verkar vara bra. Det är faktiskt en bra idé att du har en webbshop, det gillar jag. Men den fungerar inte som den ska, eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Tack så mycket! Har lite olika bakgrunder jag skapat nu, ska testa några ![]() Nej webshoppen verkar inte fungera riktigt ännu, tror jag råkade lägga in något fel i koden, ska kika på det. Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Bump bump!
Nu tror jag att "webshopen" fungerar igen. Men tänkte ändra om infotexten på webshop-sidan, kanske ta en bild istället och enbart ha med den viktigaste texten, ser lite gammalmodigt ut som det är nu? OBS att butiken inte sa ha några avancerade funktioner eller dylikt, utan vara så enkel som möjligt, men känner att designen på den sidan är lite sådär tråkig. Vad tycker ni även om mina Google-adsense? Har en på förstasidan samt en i varje inlägg högst upp. Är det för mycket eller lite? Ska man ta bort allting? Är forumet lättnavigerat och tydligt enligt er? Väldigt tacksam för alla tips, första gången jag "arbetat med phpBB" om man säger så. Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Jag upplever forumet segt, hur kommer det sig att du inte ligger på ett svensk webbhotell?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Det låter ju inte bra, är det väldigt segt?
Jag har hostingen i USA, och deras enda förklaring är att det är ett "stort avstånd" från USA till Sverige. Ska nog byta till Loopia kanske? Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Bump!
Tänkte höra med er, har en avvisningsfrekvens på runt 30% från svenska besökare på forumet, är det något man kan förbättra? Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|