Kom ihåg mig?

Sökes nytt webhotell

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-01-26, 12:11 #31
Fender Fender är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 43
Fender Fender är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 43
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det hör inte till webbhotellets uppgifter att hjälpa till med din mjukvara. Om de gör det så är det en extra bonus som riskerar att gå ut över övriga kunder.
Det handlar inte om det. Det handlar mer om att om person 1 säger att han lovar att höra av sig inom några timmar för att hjälpa mig med ett problem, som inte handlar om mjukvara.

Men när person 1 inte ringer upp och jag tar saken i mina egna händer och ringer upp supporten igen för att istället mötas av att det kostar pengar för "extra support". Vart är förtroendet??

Och, hur kommer det sig att person 1 inte sa att det skulle kosta extra, men det gör person 2? Personalet på supporten är väl inte anställda utav två olika företag?

Senast redigerad av Fender den 2011-01-26 klockan 12:15
Fender är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017