| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Men när person 1 inte ringer upp och jag tar saken i mina egna händer och ringer upp supporten igen för att istället mötas av att det kostar pengar för "extra support". Vart är förtroendet?? Och, hur kommer det sig att person 1 inte sa att det skulle kosta extra, men det gör person 2? Personalet på supporten är väl inte anställda utav två olika företag? Senast redigerad av Fender den 2011-01-26 klockan 13:15 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om supporten sagt att de ska ringa upp så kan det vara så att de vill dubbelkolla själva vart felet sitter och om det är något som ingår eller inte, det är inte omöjligt att de ringt upp och bett om ursäkt och meddelat att det du vill ha hjälp med inte ingår i avtalet. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|