FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nu har skiten mer eller mindre varit nere i snart 9 timmar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Var det så här även innan deras kampanjer i oktober?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är överlag nöjd med Binero men att deras DNS:er går ner är riktigt ruttet. Skaffa lite redundans, tack!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
# Långsamma servrar, även deras kontrollpanel är otroligt långsam # Oproffsiga avbrott flera ggr under hösten 2010 och bevisat har de EJ kvalificerad personal Lycka till alla andra |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är fullt förståeligt att det blir krångel vid sådana här stora förändringar men det som är värst är väl informationen. Vid ett par tillfällen så har åtgärderna uppskattats till runt en timme men det har slutat med mer eller mindre en hel dag. Då kan man lika gärna ta i från början eller strunta i att ange någon tid helt och hållet...
Att man får för sig att göra dessa stora arbeten lagom till julhandeln är dessutom bortom all rim och reson. Driver verkligen inga av Bineros kunder webbutiker? Det har jag svårt att tro även om antalet förmodligen blir betydligt mindre nu...
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-12-22 klockan 20:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vad jag är mest förbluffad över är att de totalt saknar redundans, och att beslutet att återgå till den tidigare hårdvaran tog över 12 timmar. BGP och accesslistor är ju dessutom faktiskt inte så svårt att konfigurera. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|