Kom ihåg mig?

Paradise Business Camp-träff den 28:e dec i Stockholm

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-20, 22:00 #1
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2005
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar

Reg.datum: Nov 2005
Standard Paradise Business Camp-träff den 28:e dec i Stockholm

Hej,

För er som följt tråden "Vill du jobba från ett varmare land i vinter?" (http://www.wn.se/t1044055.html) som handlar om Paradise Business Camp 2011 och antingen anmält dig eller överväger att komma så komma vi ha en PBC-träff i Stockholm kl 19 i Stockholm.

Träffen syftar till att alla ska få träffa varandra innan och att de som fortfarande är lite osäkra ska få se lite av ansiktena på de som ska åka och förhoppningsvis våga det fantastiska steget att jobba ifrån Thailand i vinter.

Beroende på om ni vill äta eller bara dricka så föreslår jag Phi Phi Island (Birger Jarlsgatan 121, för äta) eller Allmänna Galleriet vid Fridhemsplan (bara dricka), så skriv gärna om hellre äter än bara dricker. Jag följer tråden och bokar i såna fall bord till de som tackat ja.

För er som inte känner till vad Paradise Business Camp är så är det en sorts WN-träff deluxe där ett gäng (åtta personer inbokade såhär långt) som kommer att arbeta ifrån Thailand (Hua Hin närmare bestämt) nästa år mellan februari och mars. Tanken är att alla ska få prova på att jobba från ett varmt och billigt land på distans med sina idéer och att främja samarbete och nätverkande. PBC är helt till självkostnadspris.

Vi ses den 28:e december!

// Christoffer
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017