FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Man skulle kunna säga att allt Aftonbladet gör och har gjort funkar pga att dom har besökare. Men ifall man utesluter att dom är en Sveriges största tidning och bara analyserar applikationen auto-start. Frågan är ifall deras uppdatering av auto-start är positivt eller negativt för dom som besöker sidan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det har ju vart uppe på tapeten här på WN att folk tjänar minde på annonser senaste tiden, kanske är detta en ny väg att gå för att öka intäkterna?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Överlag så borde Aftonbladet återgå till att bli en tidning med en nätupplaga och sluta vara TV-wannabes. Vill användarna verkligen ha det, eller är det annonsörerna som betalar mycket mer pengar för webb-tv? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Fast nu sista veckan har jag slutat, det var "tack vare" självmordsbombaren som jag helt enkelt gav upp att försöka läsa skiten. Deras rubriksättningar och sätt att presentera nyheter får en att spy - nu känns det mycket lugnare, man kan andas igen. Fö. har jag mejlat aftonbladet, och aftonbladet's tv redaktion, flera ggr. INGEN har såklart svarat i överhuvudtaget. http://www.facebook.com/pages/Extra-...0285554?v=wall |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|