FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Eftersom du skriver "köpa tillbaka" gissar jag att du har varit ägare. Men processen har gått så långt att du inte kan förnya domänen själv längre?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hur som helst upptäcker jag plötsligt att siten är nere, sitter uppe hela natten och försöker köpa tillbaka den, blir till sist så trött att jag anlitar en snapback-aktör. Typ 5 min senare är domänen såld till en känd domänköpare i England och vår ganska kända smeknamn ledde till en länkfarm. Mycket irriterande, att våra kunder ska drabbas av detta. Hade inte tid med att fylla i alla dokument för process, därtill var inte Antikladan tillräckligt inarbetat, några fler använder det namnet + ort, så vi kanske inte hade vunnit tvisten, trots att länkframens syfte inte var direkt seriöst. Jag vill inte heller köpa av den som skapat länkfarmen, skulle kännas för d-t... Typ betala utpressaren.. :-) Nu har vi i alla fått tillbaka Antikladan.se, antar att länkfarmaren inte ansåg att det gav tillräcklig utdelning. Skönt. (För det vi gör. och de som söker oss är ju inte direkt inställda på E-handel, då vi är mer ett utflyktsmål med direkthandel på veckosluten, så klickandet från länkframen gav nog inte mkt...) Hoppas man kan köpa se.domäner på 5 el 10 år nu, som man kan med t.ex com-domäner. Tack för alla tips. ÄNTLIGEN!!! Nu kan man andas ut! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|