FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Är man inte världsbäst på design/layout så får man prova på nytt och det är väl det jag ofta gör. Nu har jag ändrat headern, menyn och bildspelen (fyra olika) fullständigt på www. kohsamui .org Det blev nog bättre än innan (hoppas jag), men det känns inte helt "hundraprocentigt". Vad tycker ni? Borde jag helt ta väck den rödbruna färgen i headern och satsa på turkos eller liknande? Tror ni det är lättnavigerat för besökaren? Funkar bildspelen tycker ni? Alla former av konstruktiv kritik (även svidande sådan) och ännu hellre tips är välkomna!
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu minns jag inte riktigt hur det såg ut innan men jag tycker det är snyggt, dock något rörigt (syftar på hela sidan då
![]() "Navigate Here" grejjen gillade jag inte riktigt heller. Du kanske skulle göra den lite hmmm vad ska man säga, skarpare? Den är ju lite "grunge" nu och lite "nött". Tror det skulle se lite fräschare ut utan det. I övrigt tyckte jag bildspelet och navigeringen såg bra ut ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tackar Linuus!
Grötigheten / röran håller jag med om helt, Det har blivit ett smärre virvarr av bilder text (och annat) med tiden (har haft sidan online i tolv år nästan, även om jag bara jobbat med den sporadiskt emellanåt). Jag får helt enkelt storstäda efter nyår! Navigate-bannern byter jag nog ut framöver. Tack för den reflektionen!
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker färgerna är bra, slidern håller samma höjd som navigationsspalten vilket jag också tycker ser helt ok ut!
Däremot tycker jag att bilderna som kommer nedanför i bodyn, typ "Welcome to..." tar för mycket plats, tror det blir enklare för besökarna att hitta om man istället flyttar upp text där, för nu känns det som att det är för mycket bilder i toppen på sidan, den enda textspalt man ser när man landat på sidan är "Ko Samui Hotels", resten är menyer och bilder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
dyplin,
Tackar! Jag tar åt mig allt och efter julen och nyåret skall det rensas och fixas...
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|