Kom ihåg mig?

Säljes: inkomstkonsulten.se / sökord: affärsidéer

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-09, 13:00 #1
André.H André.H är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2010
André.H André.H är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2010
Standard Säljes: inkomstkonsulten.se / sökord: affärsidéer

Säljer inkomstkonsulten.se.

Gammal sida med dålig kodning, förvirrande design och som inte gjorts någonting med på 7-8 månader.

Besökare ligger på 20-100 om dagen. Snittar 35. Ger ungefär 1000 besökare i månaden.
Ingen direkt inkomst i dagsläget men tidigare har några hundralappar dragits in genom sporadisk AdWords annonsering på listan med affärsidéer. Väldigt låg avvisningsfrekvens och många sidvisningar per besökare då besökaren har en tendens att klicka sig vidare genom alla affärsidéer.

Webbhotell och domän är betald på binero, privatpaket, fram tills juli 2011.
Nykostnad enbart för webbpaketet och domänen: 995 SEK.

Trots inget arbete på 7-8 månader ligger sidan kvar på 3:e plats på "affärsidéer" och "affärsideer" samt lite andra små fraser. All trafik kommer från sökmotorer.

Har legat 1:a på både "affärsidéer" och "affärsideer" under en kort period i somras men i och med att inget arbete gjorts alls så har den sjunkit ned. Med ytterst lite ansträngning, en inlänk i veckan tillsammans med en uppdatering i ett par veckor, så kan jag så gott som garantera första platsen. Eller det kan jag såklart inte, men skulle bli förvånad om du inte är på första plats då.

Är en personlig sida så enda kravet är att alla referenser till mitt namn tas bort.

edit: Ändrat mig och säljer genom företag, enklast för alla parter.

Högsta bud: 3000 SEK

Senast redigerad av André.H den 2010-12-11 klockan 18:11
André.H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017