| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Tappar man i marken mye så kanske de går sönder :P
Neh men jag har kört många olika men gillar HP's företags serie, de är bra byggda och garantierna är bra. Ringa så kommer UPS killen o hämtar så har man tillbaka den efter några dagar. Dvs om den går sönder. Har fortfarande kvar två hp 6910p som jag gillar, 6930p gillade jag inte "viss var snygg men gillade inte tgb och pekplattan". Alla fall 6910p'sen blev lite trötta efter ett tag men med en SSD disk i så galoperar den som en häst igen. Senast redigerad av BarateaU den 2010-10-11 klockan 14:11 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Kan hålla med tidigare postare att HP och Dell håller länge.
Acer m.fl. är mest strul. Vill du vara riktigt säker på att få en bärbar som håller i längden så är det faktiskt MacBook (Pro) du ska satsa på. Det är kvalitet rakt igenom. Dessutom slipper du virus och Max OS X är ett underbart operativsystem. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Citat:
OS X är inte så underbart som alla påstår, det duger men inte till mycket Men datorn är underbar, det kan jag hålla med om. Kommer nog inte köpa något annat märke än Apple när det gäller bärbara datorer.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Annars slår OSX Windows på fingrarna vad gäller prestanda, användarvänlighet mm. Hårdvarumässigt är det kvalitet rakt igenom i Apples produkter. När man hade testat Windows Vista (när det kom ut) så rullade det bäst på en MacBook Pro! :-) |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|