| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
inte enbart AnOnYmUs, inte enbart. Men inte har det fått den önskade effekt som avsändarna avsåg.
Sedan är det också så här att en grupp, löst sammansatt eller hårt, lättare sluter sig samman om den angrips hårt. Med andra ord kraftiga angrepp gör att gruppen stärks i sin övertygelse att den har rätt. En taktik som praktiskt tillämpas av en del stater där behovet av en yttre fiende används för att stärka sammanhållningen inom landet. Ett inte helt okänt begrepp förmodar jag? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Jag minns en intervju -98 då en från partiet sa att "det finns 380.000 muslimer i landet.. och det är 380.000st för många!"
Ganska fientligt parti.. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Citat:
Jag har kontakter med människor med många olika politiska intresse och det finns nog inte en jag inte hört talat negativt om sveriges invandringspolitik. De flesta gör det givetvis ej offentligt. Här är ett exempel som kanske glömts bort: http://www.youtube.com/watch?v=SN18v...layer_embedded OnTopic again: Nu fungerar deras hemsida igen, om nu någon är intresserad :- Senast redigerad av Bara jag den 2010-09-18 klockan 23:19 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Ja, det var -98 och nu har vi mer än dubbelt upp .... ? ... så kanske det har det inte varit någon bra invandrarpolitik ändå.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Det dras i mina smilband varje gång jag får höra att Sverigedemokraternas hemsida blivit hackad.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Och det gick ungefär som jag trodde. Det massiva angreppet mot partiet gav med stor sannolikhet det lilla extra väljarstödet som krävdes för att de skulle ta sig in. I den efterföljande debatten under valnatten så framgick det att de andra riksdagspartierna började inse att de nog skulle ha tagit en saklig debatt med SD. Då hade vi med stor sannolikhet inte haft dem i riksdagen de närmaste fyra åren. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Att folk inte kan läsa om vad Sverigedemokraterna gynnar inte det bara Sverigedemokraterna själva????? Känns som folk som läser vad de verkligen vill nog inte röstar på dem. De som röstar på dem å sin sida gör det nog utan att veta så mycket vad de egentligen står.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Undrar hur SÄPO tänker göra, det faller under deras uppdrag.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hoppas innerligt på att Sverigedemokraternas hemsida blir hackad flera gånger om de närmsta åren. För det förtjänar de.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag gillar inte SD's politik, men vi lever i ett demokratiskt samhälle med yttrandefrihet. Vilket innebär att SD har samma rätt att föra ut sitt budskap som alla andra så länge de följer de lagar som finns. Gillar man inte deras politik finns det många lagliga sätt att bemöta dom. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|