| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Troligen beror det på en säkerhetsinställning specifikt för mobila devices på vår exchange server och denna kan jag ej komma åt att ändra och får heller inte göra det. (company policy bla bla) Får nog prova att köra den där moxier mail från min lur o se vad det ger.. blir det samma så är nog det resultatet användaren får med x10 med antar jag. Tack igen. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ja det är ju möjligt att man slagit på sånna restriktioner, man vill ju inte alltid att ens användare ska kunna synka med sina mobiler
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|