FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
är det bara här i motala det är problem att hämta ut paket hos olika ombud? Är enormt störande iaf. Kan inte hämta ut mitt paket som ligger på pressbyrån på grund av problem med centraldator. Legat där sen igår :S |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Annars begär handräckning av kronofogden för att få loss din egendom som dom håller kvar :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hm, ersättning före resor blir svårt. Bor granne med pressbyrån =)
De säger det är problem hos posten och senast jag var nere så hade de inte löst det ännu. Är det inte löst i morgon måste jag ju kunna kräva ut det på något sätt? Är ju ändå min egendom som ligger hos dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Väldigt OT, men jag har nu läst rubriken som "Potensproblem" ett par gånger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men om du skriver på avi:n så måste de kunna lämna ut paketet. De får väl registrera det i efterhand eller något. Har du ringt postens kundtjänst? Vad säger de?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Har haft liknande problem, ett ombud hade slarvat bort 1 av mina 6 kollin jag skulle hämta. Vägrade lämna ut dom 5 som låg där, så jag fick åka hem utan.
Posten fick snällt köra ut samtliga paket till mig dagen efter vilket dom löste utan allt för mycket bråk. Fick dessutom fyra kartor frimärken dagarna efter med en ursäkt ![]() Så mitt tips är som jonnys, prata med Postens lokala kontor alternativt kundtjänst om du inte redan gjort det. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|