Kom ihåg mig?

TNS-Gallup Webpanel

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-07-26, 21:10 #1
uffe_nordholm uffe_nordholm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 96
uffe_nordholm uffe_nordholm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 96
Standard TNS-Gallup Webpanel

Har någon här erfarenhet av TNS-Gallup Webpanel och deras utbetalning av poäng via Epresentkort hos Ginza?

Min situation är att jag har varit medlem i panelen några år, och besvarat ett antal undersökningar genom åren. Så i april i år tyckte jag att det var dags att göra något med de poäng jag fått ihop, så jag betällde fem E-presentkort hos Ginza, för totalt 500 poäng. Enligt deras sida skall det ta några dagar att få E-presentkorten via email.

Men jag har ännu idag, tre månader senare, inte fått något av dem. Och när jag har frågat om "leveransen" skyllde de på sin leverantör från början, och nu verkar de ha slutat svara på mina email!

Vet någon om det är värt besväret att fortsätta vara medlem i panelen, eller kan jag lika gärna avsluta medlemskapet?
uffe_nordholm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017