FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sitter hemma och orkar inte ta mig till kontoret mitt i natten. Men ska köpa en bil imorgon och vill gärna kolla upp den inna jag lägger mig. Finns det någon fax på nätet jag kan skicka det till och se det där? Eller att en PDF kommer till mailen?
Alla tips tas tacksamt emot. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
popfax.com, faxa.se, ipfax.se....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det gratis om man behöver det bara en gång? jag har ju fax annars
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.myfax.com/free/
är gratis iaf... Bra så länge man inte behöver skicka så många, men vem behöver det i dagens läge? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag försökte skicka en pdf till Amazon.co.uk med myfax.com för ett tag sedan. Trots upprepade försök så påstod Amazon att de aldrig fått faxen, så jag gav upp till slut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
eFax.nu använder vi på jobbet. Men jag har ingen aning om det är en betaltjänst eller inte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Dom flesta gratis är faktiskt väldigt värdelösa, förutom att dom inte fungerar så är det svårt att inte bli spammad eller att massa säljare ringer hela tiden och försöker lura på dig en tjänst.
Om du har råd att betala 40 spänn så kan du köra en månad med cellip . se - Dom har en trevlig fax-till-pdf-till-mail-tjänst som fungerar mycket bra, men det kostar 39 bagare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Grejen är den att jag endast vill skicka max 1 fax per månad, känner inte att det är riktigt värt 40 riksdaler.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
efax.com tycker jag själv om
|