FAQ |
Kalender |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du ville ha feedback, jag ger dig feedback, sen är det upp till dig att besluta vad du gör....
Jag vill säga emot dig igen, INTERNET är inte EN verksamhet, då har du hela internetvärlden emot dig som konkurenter. Du har inte en chans i universum att bli bra på det du gör (dvs bättre än dina konkurenter) dina kunder väljer därför andra leverantörer som de anser känns mer fokuserade. Det är så verkligheten fungerar, du kan inte tvinga världen ner i din stöpslev, för den passar inte där. Se och lär hur världen fungerar och dra nytta av det i stället, jag tror du får svårt att lyckas med den verksamhet jag förstår detta står för. Detta inte för att det skulle vara dåligt, men för att det är för ofokuserat och spretigt, du splittrar din energi till för många olika områden och då hittar kunderna bättre alternativ.... Eller så har du beskrivit idén alldeles för spretigt så jag inte förstår vad den går ut på.... lika illa för övrigt, då kommer kunderna att tycka det också... Senast redigerad av Conny Westh den 2010-06-28 klockan 00:37 |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|