FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med om det är extremt uselt hanterat av ett företag som tidigare påstått sig vara "Sveriges vänligaste webbhotell". Det är möjligt att deras system är så illa strukturerat från början att automatisk övergång är komplicerad men däremot hade det givetvis varit den enklaste sak i världen att kompensera gamla kunder på annat vis.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Uselt hanterat av Binero. Inget vidare intresse för sina gamla kunder!
Kontrollpanelen är ju också under all kritik, att byta namnservrar för ett domännamn kan ta allt från 1-10 minuter beroende på hur många felmeddelanden man får upptryckt i ansiktet. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|