Kom ihåg mig?

Binero

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-06-08, 23:10 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Håller med om det är extremt uselt hanterat av ett företag som tidigare påstått sig vara "Sveriges vänligaste webbhotell". Det är möjligt att deras system är så illa strukturerat från början att automatisk övergång är komplicerad men däremot hade det givetvis varit den enklaste sak i världen att kompensera gamla kunder på annat vis.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-06-09, 08:12 #2
smultronpusss avatar
smultronpuss smultronpuss är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 383
smultronpuss smultronpuss är inte uppkopplad
Flitig postare
smultronpusss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 383
Uselt hanterat av Binero. Inget vidare intresse för sina gamla kunder!

Kontrollpanelen är ju också under all kritik, att byta namnservrar för ett domännamn kan ta allt från 1-10 minuter beroende på hur många felmeddelanden man får upptryckt i ansiktet.
smultronpuss är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017