Kom ihåg mig?

Hjälp med PayPal

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-06-01, 12:19 #10
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Anledningen till att de inte vill lämna ut någon information är givetvis för att göra det svårare för bedragare men man kan aldrig acceptera att det går ut över hederliga kunder. Alltid bra att låta system sköta sig själva oavsett vad som händer... Ungefär lika seriöst som att strunta i en person som inte fått sin lön: "Systemet säger att du inte ska ha någon lön den här månaden, det finns ingenting jag kan göra. Vänta och se om problemet löser sig av sig självt."

Jag har för mig att jag råkade ut för något liknande en gång. Det enda jag hade gjort då var, så vitt jag kan minnas, att omväxlande logga in från två olika städer i södra Sverige. Sedan dess använder jag Paypal så lite som möjligt. Deras verksamhet är inte seriös för fem öre i mina ögon. Så fort något krånglar är det i princip omöjligt att få hjälp.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-06-01 klockan 12:22
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017