FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Godafton.
Nu är det så att vi behöver få ut ett emailutskick (nyhetsbrev) imorgon till ca 500 000 st medlemmar, och undrar vilken leverantör av nyhetsbrevtjänster ni kan rekommendera? Helst någon där man kan betala för 1 månad och inte binda sig upp till 1 år. 1 år går också bra, men vi vill helst betala för 1 månad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
mailchimp.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Tror många här har testat de och det fungerar utmäkt. Adress som adress
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Det finns väl ett par svenska tjänster, men jag tror att du kommer få betala mer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
getanewsletter.se äger!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Håller med om att GetANewsletter är grymma!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Rekommenderar starkt mailchimp!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tjena !
Blir mitt första inlägg på brädan ![]() Kan bara hålla med ovan om att just GetANewsletter är grymma |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Mailchimp är så dyrt. Jag betalar 359 kronor i månaden för GetANewsletter, med mailchimp kostar det ca 1900 kronor.
Jag har strax under 50 000 prenumeranter, om jag skickde nyhetsbrev 2 gånger i veckan skulle ju mailchimp bli billigare eftersom man får skicka hur mycket man vill till upp till 50 000 mottagare i deras värstingpaket, men eftersom jag bara skickar en gång i månaden klarar jag mig med GetANewsletters guldpaket som ger upp till 50 000 mail utskickade. Antal prenumeranter är obegränsat. Jag har inte provat mailchimp sjläv, men det ser ju onekligen fint ut! Jag får dock passa på att säga att killarna bakom GetANewsletter är grymma att ha att göra med, när man har frågor får man direkt svar via både mail och telefon, en grymt bra och prisvärd tjänst! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|