FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Personligen tycker jag att du har varit ganska negativ och kallat det för slaveri. Jag ser det inte alls som en positiv sak om jag skulle anställa. Det var bara ett tips, det var därför jag citerade företagsnamnet med stjärnor så du kunde editera ditt egna inlägg... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är dessutom rätt säker på att en av de som driver företaget brukade hänga här på WN förr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sök bara på ********* via Google så kommer denna tråd upp
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Det är inte olaligt, men med tanke på att du skrivit rätt detaljerat så vet nog de som jobbar på företaget vem du är och om dom ev. övervägde att anställa dig så tvivlar jag på att de skulle göra det efter vad du sagt om företag i fråga. Nu när denna tråd är indexerad och någon anställd skulle råka googla företaget, det är inte helt omöjligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Simple as that. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du startade tråden och skrev angående din första anställningsintervju: "Jag vill veta vad jag ska tänka på" En av de viktigaste sakerna du bör tänka på är att: inte skriva något negativt om företaget eller arbetsuppgifterna på Internet, då detta kan hittas av företaget. Jag förstår inte varför du drar slutsatsen att det inte är olagligt, då det är helt irrelevant. Senast redigerad av ric den 2010-05-10 klockan 09:34 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det var mer eller mindre du, som provocerade mig på att jag ska fortsätta o klaga på att det inte är olagligt att säga si och så om ett företag. Om det nu är helt irrelevant så kanske du kan vara en god förebild för mig och alla andra här och lägga det bakom dig? Jag tänker ju så här, du är mycket äldre än mig och erfaren.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|