Kom ihåg mig?

Telefonkö / telefonnummer

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-04-02, 11:23 #9
emilvs avatar
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 564
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
emilvs avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 564
Trots att vi säljer en egen växeltjänst hade vi ett tag en växel från Telia. Som med alla Telias produkter var supporten värdelös. First line kopplade oss först fel så vi fick sitta i fyra telefonköer innan vi kom fram till rätt person. Denna person råkade felaktigt avsluta vårt huvudväxelnummer trots att det vi egentligen ville göra var att koppla om ett par köer. Deras växeltekniker var då helt onåbara i hela juli på grund av semester, så trots att de själva gjort fel tog det två månader innan de kunde koppla in numret igen.

Detta är förstås bara en anekdot men jag tycker ändå att det alltid känns på det här sättet när man har med Telia att göra.

Jag skulle för övrigt också rekommendera antingen en IP-telefoni-lösning eller en mobil växel. För ett litet till medelstort företag är det den enklaste lösningen eftersom man då slipper hålla med egna tekniker eller konsulter för att drifta växeln.
emilv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017