Kom ihåg mig?

Moral och etik på internet. (kopiering osv.)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-31, 21:24 #9
katinka katinka är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2010
katinka katinka är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2010
Standard Det var jag som skrev blogginlägget

Hej,
Det var jag som skrev blogginlägget av den anledning att jag tycker att det är tråkigt med folk som istället för att ta fram egna idéer och koncept surfar runt och tar inspiration ifrån andra. Det var också ett snabbt och effektivt sätt för mig att uppmärksamma ägaren på problemet och få en reaktion genom att publicera länk. Jag tycker att lite väl mycket inspiration kommer i från oss om man jämför våra startsidor http://www.mithon.se/ och http://www.atrox.se/.

Jag har dock inget intresse av att sänka Mithon och blogginlägget kanske var en lite väl tuff (men dock effektiv) metod. Men jag hoppas att min poäng är tagen och att Mithon i en framtid bygger sin verksamhet och dess webbplats på sina egna idéer så kommer han nog att slippa liknande påhopp. Men om det nu är som killen säger att han inte kände till oss sedan tidigare (trots att vi ligget etta på Google vid sökning på Webbyrå) hoppas jag att han åtgärdar problemet från och med nu.

Jag har tagit bort mitt blogginlägg och jag tror säkert att Mithon innerst inne vet om och förstår vad jag menar med likheten.

/Katinka
katinka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Taggar
atrox, atrox development, atrox development ab, atrox elaka, atrox katinka, atrox lilla gubben, atrox plagiat, atrox sur kund

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017