| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Missar en hel del? Det du egentligen menar med trevlig och hjälpsam i det här fallet är att den anställde ska ignorera arbetsgivarens regler. Inget jag rekommenderar då det är ett bra sätt att få ännu mer problem.
Det man ska göra som kund är att fråga tågvärden/tågmästaren innan man kliver på om det är ok. Detta av två anledningar: 1. Det finns inga storörade grannar 2. Det är en mindre stressig sitation |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Det hade jag säkerligen gjort om möjligheten hade funnits. Jag var i detta fallet tvungen att veta detta i förväg, därav samtalet. Man måste givetvis i det här fallet utgå från att kundtjänst lämnar korrekt information, särskilt då man specifikt påpekar de regler som finns för biljetterna när man ställer sin fråga. Tågvärden bör rimligtvis vara införstådd med hur kundtjänst fungerar, dvs. det begås oundvikligen misstag ibland vilket naturligtvis inte kunden ska behöva lida för om det nu inte råkar vara något korkat i linje med att ta med sprängmedel på tåget. Alternativet hade varit att fråga vem som är tågvärd på just det tåget men det hade knappast fungerat.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-03-29 klockan 12:17 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hade omvänt scenario nämnts i en annan tråd hade du genast ryckt ut och påpekat att etnisk ursprung minsann inte är väsentligt. Senast redigerad av Adestro den 2010-04-01 klockan 13:43 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Läs den första delen av den inledande meningen en gång till, där har du svaret.
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|