| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Administratör
|
Men om du tittar på de västeuropeiska länder som drabbats värst av finanskrisen så korrelerar det inte alls med hög skatt http://www.nationmaster.com/graph/ta...nal-income-tax
Om du vidare tittar på andelen utländsk befolkning via t ex http://www.nationmaster.com/graph/im...ign-population så hamnar du närmare en motsatt korrelation än den som du antyder skulle finnas. Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Han har nog inte bara tappat sossar som kunder, åtminstone inte här
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Njea. Vi väljer hosting efter uptime och inte politiska åsikter. Och på den första punkten är han överlägsen alla andra och har varit det i många, många år. Men vi får vara glada över att det inte är en PR-byrå han driver, hehe. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Håller faktiskt inte med dig riktigt. Kanske inte rent politiska åsikter men däremot etiska riktlinjer. Jag väljer själv endast samarbetspartners som jag trivs med och som jag tycker jobbar för något positivt.
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
ddaarruuddee, det där va det mest korkade jag har hört på länge.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Haha, Patrik är slagen
![]() Jag klarar mig emellertid utan kebabpizzan men är lika glad om jag slipper julskinka och prinskorv också. Det var inte enbart driftiga personer som gav sig iväg till USA, de har haft problem med brottslighet ända sedan de första européerna kom dit. Precis som där så är de flesta invandrare i Sverige skötsamma personer som vill och kan arbeta. Eller var det driftigt att fördriva indianerna från sitt land? Tjena... Kanske skulle Kina komma hit och ta över Sverige? Det finns trevlig natur och en hel del skog här. Det vore driftigt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-03-26 klockan 08:35 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
|
Det flesta brottslingar Europer var folk från .ie och .it , om man skall tro maffia filmerna.. :-) Kebab är ganska äckligt i alla fall den kaben som servars på majoritet, skall man äta god kebab , då finns ställe som bakom Bromma flygplats.
Mycket av importerade käket bli för svenskat, har fortfarande inte sett en Svenska kina restauran som har labrador på menun..:-) Däremot tycker jag det är konstig att ingen har börjat göra snabbmat med Svensk husmankost. Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Sådär Patrik,
Där tappade du elva sossar som kunder! Ja, jag skämtar.
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
|
Citat:
Alla fall om man inte vill sänka Sverige ännu mer och få ännu mer flytt av företag. Känns som det är otroligt lätt att tvinga av andra pengar och slösa, men garanterar att folk skulle ändra åsikter om dom fick ta hela kostnaden själv. Jag säger inte att det är fel att folk vill erbjuda hjälp, men att tvinga hela befolkningen betala en summa med tvång är helt fel. Tycker det ska vara valfritt vad folk vill bidra med i kostnad. Finns ju all möjlighet för folk att välja hur mycket dom vill ge till rädda barnen eller röda korset eller vad man nu vill tänka ge pengar till. Visst kan man ha någon % skatt för hjälpa andra, men då måste det hanterar på ett korrekt sätt med så det inte ställer till mer problem. Och kan samhället inte klara av hantera befintliga befolkning hur ska då tro att dom kan hantera av att ta in mer folk. Politiker bra på snacka mycket men dåligt på att lyckas genomföra något i verkligheten. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|