FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Härligt, berätta i framtiden när du har hittat någon skönhet, ta gärna ett kort också, dom är ju så fina ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
Jag tänker inte skaffa ett fast abonnemang bara för att kunna lyssna av numret, finns det fler sätt? Ska testa rebtel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
För tio år sedan fanns det två telefonkiosker vid Upplands Väsby station men båda dessa är borta sedan flera år. Kan inte Grazzy ta fram en liten tjänst som visar telefonkiosker i kombination med Google Maps? Vore lite kul ![]() ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns en app till iPhonen som visar var närmaste telefonkiosk är. Vet inte hur bra uppdaterad den är i Sverige dock.
Och eftersom en telefonkiosk idag även fungerar som surfzon så finns det faktiskt en poäng, även om en surfzonshittare kanske är smartare :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Banned
|
Skype och Rebtel funkar inte, finns det något annat man kan använda så jag slipper skaffa ett fast abonnemang bara för att kunna lyssna av numret?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Banned
|
Skype och Rebtel funkar inte, finns det något annat man kan använda så jag slipper skaffa ett fast abonnemang bara för att kunna lyssna av numret?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Banned
|
Finns det fler sätt att lyssna av ett 0939nummer utan att man har en fast telefon?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
use the force!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Eller så kan du testa justvoip, voipzoom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Låna telefon av någon bekant?
Det borde väl inte vara något problem så länge du betalar vad det kostar... |