Kom ihåg mig?

Roslagsbrännaren och kundservice?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-18, 16:05 #3
rille77s avatar
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 213
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem
rille77s avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 213
Tyvärr så är man ju så dum så att man litar på att sakerna har skickats när dom säger det.
Bergvärme var planerat till nästa sommar redan men det blir nog redan i sommar så då kommer det finnas en brännare med nästan ny skruv till salu på blocket om nån är intresserad.
Hade nog fan gått snabbare om jag ringt och beställt bergvärme direkt istället för att hålla på och strula med det här, största hindret är väl att det är 70cm snö över hela tomten och stora snövallar runt den.
Hade det inte varit 40 mil dit så hade nog jag åkt upp och bråkat direkt efter telefonsamtalet i tisdags, inte för att jag tror att det hade gjort nån nytta men det hade varit riktigt skönt att få avreagera sig.
Tror nog aldrig att jag har blivit så arrogant behandlad av nått företag som jag har handlat av.
Det mest skruvade i det här är ju att hade dom bara sagt som det var från början så hade ju problemet aldrig uppstått.

Synd att det inte är nån av alla e-handlare som har läst/svarat.
Skulle vara väldigt intressant med deras input och åsikter, dom är ju vana att hantera besvärliga kunder som mig.
rille77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
kundservice, pellets, pelletsbrännare, roslagsbrännaren


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017