FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Jag undrar fall det finns något program till GPS telefon (telefontyp spelar mindre roll, jag anpassar mig efter telefon) som skickar koordinater vart den befinner sig enligt en viss tidsintervall. Detta utan att jag som användare behöver skicka SMS'et manuellt. / Fredrik-s |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu vet jag inte vad dina behov är eller om mitt förslag är till hjälp men jag testar.
Har du kikat på Google Latitude eller liknande program? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kolla fireeagle.yahoo.net
Det är en tjänst enbart för att uppdatera vart man befinner sig. Dock så tror jag att utvecklingen nästan dog när de köptes upp av Yahoo, exempelvis så har de ingen iPhone-app |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
När jag zappade för några veckor sedan (?) så på Färjan så var det en båtnörd som hade gjort ett till sin mobil. Det var Symbian han använde om jag minns rätt och jag tror att personen är aktiv på forumet Landgången.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
GSM Tracker från aspicore.com är bra och har funktionen du söker.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag skrev ett till SymbianS60v5 till min N97a för ett tag sedan. Skillnaden var att den inte smsade, utan skickade över till en webbserver med post var femte minut. Låg i bakgrunden, och funkade faktiskt rätt bra. Kan se om jag hittar det...
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla svar! Tror jag ska kunna hitta något.
Alex, om du vill får du jättegärna göra det! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |