Kom ihåg mig?

Blåst trodde jag - eller?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-01-12, 17:09 #7
JimmyB JimmyB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 237
JimmyB JimmyB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 237
Som tidigare personer sagt, det är en väldigt oprofessionell lösning på problemet. Att företag är 2 veckor sena med en betalning är inte en ovanlighet hur bra rutiner du än har.

När mina kunder är sena brukar jag inte ens skicka ut en påminnelse för det känns opersonligt, brukar ringa upp och fråga ifall det varit något problem med fakturan eller om den inte kommit fram som den ska. De betalar alltid omgående, tror verkligen inte det där företaget försökte blåsa sig, snarare så att de inte haft tid eller att fakturan kommit bort eller ligger på hög av någon anledning.

Finns aldrig någon anledning att ta ned deras tjänst om de inte struntat i din påminnelsefaktura och överklagat inkassokravet. Genomför processen istället.
JimmyB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017