FAQ |
Kalender |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har 1 års garanti på den, från 24/12 2008 till 24/12 2009.
Jag lämnade in datorn första gånge för detta problem efter cirka 4-5 månader, sen efter ytterligare 2 månader, sen sista gången för samma problem 1/12 2009. dom har skickat datorn till leverantörens service, dvs asus. Och som conny säger, nåt är fel där som dom inte lyckats upptäcka övriga 2 gånger jag lämnat in den, och dom verkar inte komma på denna gång, själv får jag det direkt efter cirka 1-2 timmars spelande på datorn. Jag bad dom även att ge mig en lånedator under tiden och undrade varför dom inte erbjudit mig det tidigare men dom arbetar inte så fick jag till svar bara. Jag sa till dom tydligt att jag vill häva köpet då jag vill ha en datorn jag kan använda, inte som ligger på service i 4-5 månader. Får hoppas nu att dom hittar nåt, annars skickar dom tillbaka datorn till mig och jag får desutom betala för en service eftersom dom inte hittade nåt, som jag tror det kommer bli, då kommer jag bli tokig. Killen jag snackade med över telefon va så jävla nonchalant så det va helt otroligt, han tyckte inte alls saken va nåt media markt hade å göra med. Och att åka mina 8 mil till mediamarkt där datorn är inlämnad känns bara bortkastade pengar på soppa. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|