Kom ihåg mig?

Dela upp betalningen?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-16, 17:42 #9
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
Min erfarenhet är
1) att kunder inte kan läsa köpvillkor.
2) 14 dagar är för kort tid för en svensk att betala en faktura i dag, för folk har bara pengar 3 dagar efter lön, sedan lever man så in i h-vete på marginalerna att det finns inga pengar att betala det man köper om fakturan inte kommer vid lön.
3) förståelse hos kunder att betala påminnelseavgifter när man inte betalar i tid finns inte

Det här lider nog de flesta kreditföretag av. Jag själv skulle aldrig vilja sitta i kundtjänsten hos ett sådant. Jag tycker det är nog jobbigt att sitta i min egen kundtjänst ibland.
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017