FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Administratör
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En iaktagelse.. För Ej inloggad/Gäst är tiden satt till GMT istället för GMT+2.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är GMT för mig när jag är inloggad iaf.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo jag märke att jag varit snabb när jag loggade in första gången efter uppgraderingen att jag då ändrade omgående till rätt svensk tid och satte GMT+2 (som eg skulle varit GMT+1, +sommartid).
Men saken kvarstår att som Gäst, är forumet GMT (utan sommartid) vilket gör det två timmar långsamt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är troligen ingen WN-bugg men det händer bara här.
Jag vill inte ladda ned "adcycle.cgi" från redirect.advertising.se, detta sker vid varje sidbyte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, sedan uppgraderingen är det svårt att utföra nån som helst POST med Firefox. Det kan vara sånt som att ändra sina inställningar, skriva ett inlägg, söka eller vad som helst som inbegriper att klicka på en knapp.
Jag har försökte med lite saker, som att inaktivera tillägg, ominstallera, uppgradera och skapa en ny profil. Utan att förbättra situationen. Logga in går av nån anledning, verkar som om problemet uppstår när man är inloggad. Läsa går bra, men att posta: Nej. Någon som har några tips. Har Linux som OS. Edit: Prövar med andra läsare och får liknande fel, och d et fungerar från annan dator. Nätverksproblem kanske istället för FF-problem Senast redigerad av Magnus_A den 2009-08-27 klockan 14:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1. Jag gillar förändring, bra jobbat! Alla kommer vänja sig allt eftersom. Det var länge sedan jag hörde så mycket "det var bättre förr..."
2. Som annonsör skulle jag vara lite grinig över att annonserna hamnar utanför skärmen. 3. Varför kan jag inte gå till "sista olästa inlägg" elle rliknande på de utvalda trådarna på startsidan? Har jag missat något? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mortekai: Nu förstår jag inte riktigt om du försöker försvara designbytet eller inte, men i alla fall.
"Jag gissar att du syftar på översikten som var i centrum tidigare och idag fått en lite undanskymd tillvaro? Högerkolumnen på förstasidan är faktiskt samma som tidigare, fast utan information om vilken tråd som var den senaste, vem som skrev osv. Istället visas det med en ikon att nytt har postats där." Är det inte just det som har gjort att det blivit sämre? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|