FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag fick idag 2st påminelser på domäner vilket jag tyckte var underligt eftersom vad jag vet har jag betalt dem domäner jag vill ha kvar och resten avaktiverat så jag ringde till .se för att reda ut vilka domäner det gällde.
Jag var ganska irriterad när jag ringde för varför ska man behöva ringa något företag för att veta vad en faktura gäller? Hon förstod ingenting enligt henne ska det stå på baksidan på ALLA fakturor vilken domän det gäller enligt henne. Jag förklarade att jag har hört VÄLDIGT många som råkat ut för samma sak och inte minst när alla IDN domän fakturor kom skickade. Hon hade enligt vad hon sa alldrig hört talas om något liknande :-) Jag som jag skrivit i tidigare tråd om IDN domän fakturor fick runt 115st fakturor och jag vet många fick mycket mer och efter öppnat 5-10st och ingen stod på så ger man ju up. Då en av dessa fakturor jag fick idag var en av dem viktigaste domänerna jag äger så skulle hon ta den som exempel och föra detta vidare. Men jag ville bara berätta detta :-) och säkert fler än jag som berättat för dem hur dåliga fakturor dem har... blir roligt att se nästa .se faktura om det blivit bättre :-) |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|