FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har idag knåpat ihop MediaWiki och mitt forum (IPB) till en enhet med samma layout och jag skulle vilja höra lite hur ni gillar upplägget. IE ogillar fortfarande bilderna i huvudet och foten av någon anledning som jag ska kika på så snart tiden tillåter, så stör er inte för mycket på det
![]() Diskussions funktionen går till forumet och jag har fortfarande att lägga in Wiki layouten på den forumsektionen så det blir mer "seamless" som man säger. Annars ska det bara vara att tuta och köra ![]() http://www.mortfiles.se/wiki/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sådär...nu är forum designen anpassad för att passa layouten av Wikin, men det ska som vanligt finputsas lite
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ingen som vill kommentera?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt Ok
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
vet inte vad du vill ha reda på...tycker att sajten är lite för långt ner så man tappar focus .....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Den var seg även för mig så jag begav mig till Wikipedia istället för mina frågor.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
* Hittade ett stavfel: "...fungera som en smaling av information..."
* Tycker att fontstorleken är för liten. * "5 Hitta artiklar" och "6 Special Sidor" finns inte. * Antar att man måste vara inloggad för att replya? Man borde komma till inloggning/registreringssida när man trycker på reply och inte är inloggad. Orkar inte bli medlem för att kolla igenom mer, så om du har ett testkonto så får du gärna skriva ner username/pwd för det. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|