FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lägger denna tråd i off-topic då den egentligen inte har med hostingen att göra, läs mer får ni se
![]() Satt inatt och surfade runt på lite olika hostingsidor för att se vad dom olika leverantörerna har för prisklasser på colocation och dedikerat. Fann till min förvåning äckligt lika utformningar på fsdata och webcows. För att citera Citat:
Citat:
Citat:
Har hört talas om företag som inte gör egna sidor och laddar ner mallar, men aldrig hört talas om innehållet på sidorna i form av text som man presenterar för kunder ska kopieras. Sände iväg ett mail till både fs-data och webcows, skall bli mycket intressant och se deras reaktioner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Komiskt. Ser fram emot deras svar(som du givetvis publicerar i denna tråd).
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Självklart skickade jag med länken till denna tråd, får se om dom svarar här eller per mail.
Väntar med spänning! Edit: 08:14 reagerade webcows och jag fick svar på mitt mail att mailet var mottaget |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Fsdata har svarat...
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det verkar som att Fsdata "vann"... Trevligt att veta att webcows kopierar(eller stjäl intellektuell egendom som det också heter) fritt från konkurrenter.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För att det ska vara upphovsrättsbrott ska det uppnå verkshöjd. Jag tror inte tre meningar som inte ens är identiska uppnår verkshöjd.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Intresannt tråd, webcows sjönk just på min mätare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kul dessutom Men hallå vi snackar om ***cows |