FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Skulle vilja ha lite feedback på en ny sida lolboost, en youtubeliknande tjänst fast bara humor. Den är inte alls klar i koden, mycket kvar att göra på tex. inloggningsidan o sånt, flashspelaren är designad för ett tidigare utseende oxå, så den ska göras om. Men det jag skulle vilja ha feedback på är denna idé, tjänsten i sig, namnet, utseendet och loggan. vad tror ni kan det bli något? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Väldigt tråkig färgsättning. för mycket grått..
/Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bra idée För att vara en komedi-sida är den väldigt grå
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej..
Ingen dum idé alls.. personligen tycker jag designen i sig är fullkomligt lysande.. kan dock hålla med föregående talare om att färgvalet kanske är lite fel för en sida inriktad på komedi. /Mattias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Min egen åsikt är att den är stilren och ger ett bra första intryck. Framför allt för att den INTE är överklottrad med reklam och att man kommer rakt på sak. Har själv inga problem med färgerna, men prova med något stick av rött eller dyl. för att få lite mer kontrast. Nammnet är helt ok, dock känns det som marknaden för "youtubeliknande tjänster" är en aning övermättad så det är tyvärr nog ingen sida jag kommer att återbesöka då jag har mina favoriter
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker att sidan är jättesnygg, fast håller med övriga om att sidan kanske är lite mörk för sitt innehåll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
tack!
Jag hade ingen tanke på att sidan va för grå =) Ska absolut ta fram färgburken o labba lite. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag tycker sidan är snygg, jag gillar färgerna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
putvi, hela Jönköping drabbades av en sekund långt strömavbrott, ups:en verkade inte kicka igång och det blev någon konstig strömspik eller nått som drog ner min server någon timme nu under eftermiddagen om någon inte kom in på sidan..
Någon annan i stan som drabbades? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
feedback på logotypen?
|