FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Finns ett amerikanskt alternativ till dessa. 250-300 dollars istället för 3000 SEK.
och alla företag listade är företag som är pålitliga och testade flertalet gånger. Finns äver tips och trix om hur du går tillväga vid kontakt, vad du bör tänka på m.m. Får dock återkomma med adress och namn vid ett senare tillfälle. Tillägg: Och här var adressen: länk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Har länge letat efter en bra tjänst som berör EU regelverk och framförallt Sverige / Tyskland (gissar det är samma). Norge är ju ett case för sig som är lite extra kul och tar mer tid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
någon som vet i vilka kvantiteter man måste beställa?
edit: d.v.s vad är lägsta kvantitet på tillexempel t-shirts med logotryck? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vi fick fax-spam från importera.se på jobbet idag, första faxspamet jag brytt mig om det minsta. Fax känns så, 90tal.
Ivf känns ju tjänsten bra, det enda jag tänker på är dock, varför importerar och säljar dom inte grejjerna själva om det nu är så himla bra? Eller? (Ni vet, programvara som hjälper dig att vinna på trav och liknande funkar ju inte, då skulle de som gör dom knappast försöka sälja dom utan istället använda dom själva.) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det är väldigt individuellt. Vissa tillverkar kan ha minimum på 300 t-shirts och vissa på 1000 t-shirts. Tänk på att kvantiteten avgör priset. Finns även olika sorters t-shirts och trycksystem. Citat:
Att jämföra med en trav "uträknare" tycker jag dock inte går att göra. Konceptet är enkelt, vi hjälper till att på ett säkert och effektivt sätt knyta kontakter med kinesiska leverantörer. För en "första-gångs" importör kan det finnas många frågetecken och kan då vara bra att kunna luta sig tillbaka mot något. Tjänsten passar givetvis inte alla, men vi har redan lyckats hjälpa ett en hel företag att komma igång.. Mvh Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Blir lite nyfiken på hur IT24 IDG jobbar.
Har BE Network betalat för att få med denna artikel, eller är det redaktionellt innehåll? Importera.se har allt från Kina Oavsett vad det är så är det förmodligen ett bra lyft ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|