Detta är helt sanslöst. Jag skulle registrera mig på E-bay, för att jag skulle köpa lite sjyssta tillbehör till min bil från USA. Där säljs sjukt mycket mer roligt, än vad man kan få tag på här hemma!
Att registrera sig ska ju inte ta särskilt lång tid tänkte jag. Där fanns en auktion som skulle stänga om några timmar, som jag gärna skulle vara med och bjuda på (detta var i måndags och idag är det fredag).
Mitt i hela registreringsprocessen får jag ett konstigt felmeddelande som avbryter hela registreringsprocessen. Jag kontaktar supporten på E-bay med tanken om att de skulle hjälpa mig snabbt och smidigt. Åtskilliga e-mail och fyra dagar senare, får jag följande e-mail:
Citat:
Hello Filip,
Thank you for writing back. I understand that you are concerned about confirming your account.
Filip, we are aware of this issue for Swedish member and our engineers are working on it to fix as soon as possible. To further assist you, I've forwarded your mail to our technical department. They will fully investigate the matter as soon as possible.
We regret for any inconvenience this might have caused you. Thank you for your patience and understanding.
|
De har alltså ett känt problem med att inga svenskar kan registrera sig på sajten. Detta tog dem 4 dygn att komma fram till.
Med en vinst på 2,5 miljarder kronor för andra kvartalet iår, så kan man väll kräva lite mer? (Källa:
http://di.se/Index/Nyheter/2007/07/19/2410....htm?src=xlink)
Eller vad tycker ni?