FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
För ett tag sedan kunde ni läsa här på WN att jag sålde en opublicerad filmsida.
Sedan skrev jag att den var såld, men dessvärre drog köparen sig undan. Så nu har jag beslutat att publicera den själv, adressen är http://www.gratisnoje.com Jag vill gärna få kommentarer etc. på sidan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den ser helkonstig ut i ie6, viktigt att du får en sida att funka i alla webbläsare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag ska vara ärlig nu.
Sidan känns trist. Definitivt inte som något som har med "nöje" att göra. Jag ser flera smådetaljer som borde åtgärdas: felstavningar, missade mellanrum, blå länkar på röd bakgrund, mycket tomma ytor... näe, den där sidan tilltalar mig inte alls. Den blir något bättre i 800x600, men inte mycket. Putsa vidare på den så kanske den tilltalar mer. Inte meningen att låta så genomnegativ, men jag är lite bakis och skakis just nu, så då får man vara negativ ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Jag tycker det är bra när man går rakt på sak och inte håller saker inom sig.
Detta är en betaversion och jag tycker det är bra att du säger vad som är fel.. Bra jobbat indigo! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Loggan/logon är alldeles jätte pixlig, är den nerskalad i paint? Texten är, enligt mig, för liten - samtidigt som preview bilderna är enorma. Men koden är i alla fall hyfsad... Sen måste jag hålla med Indigo, sidan tilltalar mig verkligen inte. Fräscha upp sidan lite granna, med mer, och bättre organiserat innehåll, kanske lite ljusare färger och, jag vet inte, något som i alla fall föreslår att sidan har å jaga med roliga saker. Just nu känns det som en sida för blod donation, eller något åt det hållet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Ok, ber om ursäkt för felet med antal besökare, vi hade den texten på en annan sida förr därav felet.
Detta är vår första dag så vi har ingen statistik Men vilken färg tilltalar mer? Kanske ljusblått? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Blått, grönt, eller rött som du har nu, men blanda upp det med lite vitt eller någon annan ljus färg så att sidan gör ett lite lättare intryck.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Ok
![]() Tack för förslaget, ska jobba lite på det |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Här är en layout jag producerade för ganska länge sedan åt en nöjessida, men det projektet blev aldrig av.
Bakgrunden är visserligen mörk, men själva sidan är ljus. http ://ettention. se/ layout.png |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
Vad är meningen att jag ska göra med den, gav du den som en inspirationskälla eller som en källa som får copyrightas? :P
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|