Kom ihåg mig?

När kommer JX Domänsystem tillbaka i drift?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-26, 17:15 #11
JX.se JX.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2007
Nykomling

Citat:
Originally posted by Tobbe@Mar 26 2007, 16:21
Tycker det mest är ursäkter hit och dit.. har flera ggr fått infon att det är på g, inte så trevligt att ligga låst med förskotterade pengar på en tjänst som man inte kan komma åt (inte så kul att behöva maila supporten så fort man vill regga en domän heller, då finns där massvis med andra bättre alternativ).
Det är en av anledningarna till att vi inte informerat allt för mycket, för det tas som ursäkter.
Vilket det inte är, vi valde att fokusera på ett annat problem ett tag och det är anledningen att det är fördröjt, inte ursäkten till det.

Edit: Infobrev till kunderna går iväg inom kort, osäkert om det blir under kvällen eller morgondagen, beror på betatestarnas betyg
JX.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-26, 17:36 #12
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Ursprungligen postat av JX.se
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe
Tycker det mest är ursäkter hit och dit.. har flera ggr fått infon att det är på g, inte så trevligt att ligga låst med förskotterade pengar på en tjänst som man inte kan komma åt (inte så kul att behöva maila supporten så fort man vill regga en domän heller, då finns där massvis med andra bättre alternativ).
Det är en av anledningarna till att vi inte informerat allt för mycket, för det tas som ursäkter.
Vilket det inte är, vi valde att fokusera på ett annat problem ett tag och det är anledningen att det är fördröjt, inte ursäkten till det.

Edit: Infobrev till kunderna går iväg inom kort, osäkert om det blir under kvällen eller morgondagen, beror på betatestarnas betyg
Samma som att ni lovade att allt skulle vara uppe absolut senast den 6e mars förra gången?

Jag antecknar tiden för den här posten och ser fram emot mailet

Jag vill inte gnälla publikt på er, men ni måste ta er an den kritik som riktas (och tidigare har riktats) mot er. Jag googlade (eftersom söken är begränsad till 3 tecken) lite snabbt efter jx på wn.se och hittade flera trådar med ursäker om det ena och det andra.. folk tröttnar till slut och då rinner droppen över, ungefär som med mitt inlägg idag när jag inte orkade läsa mer om förseningar och ursäkter för ert system Lansera! Ni har ju hur många kunder som helst som står och stampar & väntar på att komma igång...
Oläst 2007-03-27, 23:40 #13
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2006
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar

Citat:
Originally posted by JX.se@Mar 26 2007, 17:15
Jag måste säga att jag känner igen mig i er - även jag är tidsoptimist men jag har lärt mig att klara deadlines genom att konsekvent lägga på en gigantisk tidsmarginal. Oftast blir saker istället klara långt innan och det uppskattar kunderna. Kanske kan vara ett tips att ta till er?
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-27, 23:50 #14
Nykomling

Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av autosvar
Citat:
Jag måste säga att jag känner igen mig i er - även jag är tidsoptimist men jag har lärt mig att klara deadlines genom att konsekvent lägga på en gigantisk tidsmarginal. Oftast blir saker istället klara långt innan och det uppskattar kunderna. Kanske kan vara ett tips att ta till er?
Brevet skrivs det på för fulla muggar. Såg det tidigare, vet ej om det skickats än

Men visst, ibland händer saker man verkligen inte räknat med och det är en av flertalet delar vi strukturerat om i.
JX.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-28, 00:32 #15
autosvars avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar

Citat:
Originally posted by JX.se@Mar 27 2007, 23:50
Men visst, ibland händer saker man verkligen inte räknat med och det är en av flertalet delar vi strukturerat om i.
Ni borde ha ändrat texten från "JX Domänsystem ligger just nu nere för användning. <bortklippt>Programmerare kommer redan under torsdagen sätta igång med de förändringar som krävs för att ni användare skall kunna nyttja systemet full ut igen." till något mer informativt
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-28, 01:12 #16
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ursprungligen postat av autosvar
Citat:
Ni borde ha ändrat texten från "JX Domänsystem ligger just nu nere för användning. <bortklippt>Programmerare kommer redan under torsdagen sätta igång med de förändringar som krävs för att ni användare skall kunna nyttja systemet full ut igen." till något mer informativt

Man tycker man ändrar och ändrar överallt men alltid är det nåt man missar, tack för tipset!

Edit: Tråden delad, feedbacksnacket fortsätter i tråden i feedbackforumet.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-04-02, 01:31 #17
goldnhazes avatar
goldnhaze goldnhaze är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
goldnhaze goldnhaze är inte uppkopplad
Nykomling
goldnhazes avatar

Reg.datum: Mar 2007
riktigt nice att det är tillbaka nu, funderar på om man kanske ska slänga in lite pengar där och se vad det går för

Hört mkt bra om JX, aldrig använd själv dock.
goldnhaze är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017