FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vilka sidor besöker ni regelbundet för att hålla er uppdaterade om nya tekniker och trender inom webben?
Vad bör man som webutvecklare följa? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
http://w ww.smash ingma gazine.com/2007/ 03/19/40-desig ntec h-magaz ines-to-read/
Hade den under favoriter ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OT: Nej nu har det blivit dags att fråga, har länge undrat men jag har aldrig fattat vitsen med alla dessa utspridda mellanrum i webadresser som folk postar på forum, speciellt då detta forum. Är meningen med detta att man inte vill bjussa målsidan på en inlänk, att krångla till det för sina fellow's på forumet eller att man inte gillar underscores? Jag hoppas det finns en vettig anledning.
Jag tycker för övrigt att topic var väldigt intressant, om ni inte vill röra till det i tråden kan ni ju alltid pma mig svaret. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vet faktiskt inte varför. Det har bara hängt med i detta forum när dom flesta andra använder det.
Men jag antar att det har med att göra att sökrobotarna snokar runt och kanske indexerar diskussioner som kanske inte är tänkt att hamna i sökresultatet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag med. Och vad det än är måste det räcka med ett (1) mellanrum så att man slipper sitta och larva med att lappa ihop länken.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Nåja. Nån moderator får väl fixa till länken då. Det hängde med som en vana från tidigare trådar. Och det är ju faktiskt inte hela världen att plocka bort 3-4 mellanslag
![]() Hehe. Va bra Micke04! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|