FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag är en av alla som har problem med oseriösa användare. har därför bland annat börjat validera emailadressen mycket nogare med MX records osv... Men sen finns det några sorgliga personer där ute som skapar massa skräppostkonton vilket sabbar min affärside. därför har jag blockat dessa. Så här ser min lista ut... Skräppostkonton: slaskpost.se temporaryinbox.com put2.net senseless-entertainment.com afrobacon.com golfilla.info pookmail.com 10minutemail.com jrwilcox.com 2prong.com clarkgriswald.net junkmail.com wuzup.net mailinator.com discardmail.de discardmail.com spambog.com spambog.de trash-mail.de antispam24.de disposeamail.com dontreg.com dumpmail.de e4ward.com emailias.com hatespam.org haltospam.com h8s.org ipoo.org oopi.org poofy.org jetable.org kasmail.com mail-filter.com maileater.com mailexpire.com mailinator.com mailnull.com mailshell.com mymailoasis.com mytrashmail.com mytrashmail.net shortmail.net sneakemail.com sofort-mail.de spamcon.org spamday.com spamex.com spamgourmet.com spamhole.com spammotel.com tempemail.net tempinbox.com throwaway.de woodyland.org iximail.com iheartspam.org spaml.com noclickemail.com 0clickemail.com Ofta felskrivna mailadresser som är onödiga att kolla MX-records på: hotmai.com hoitmail.com hoitmail.com homtail.com hotmail.se hotmal.com bredbnd.net Har du fler och kan fylla på listan? skriv dem här! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fyller på min egen lista med
trashmail.net |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad är det för fel på slaskpost? Underbar tjänst
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Oseriösa användare och folk som väljer att använda en skräpmail för att hamna på olika spamlistor ser jag som väldigt olika saker.
Själv använder jag ALDRIG min normala mail när jag reggar mig på olika webbplatser utan en "spam"-mail. Så har jag gjort i många års tid och det var uppenbarligen så att jag gjort rätt då jag till min vanliga mail knappt får nå spam alls medan jag får massor av spam till den mail som jag endast använt till att regga mig på olika ställen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Problemet är ju ala sidor som snor eller säljer vidare listorna, samt vilken sida man än registrerar sig på så får man alltid nyheter eller nyhetsbrev ifrån även om man inte vill.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Denna tråd handlar inte om hurvida vad ni tror jag kommer göra med adresserna.
Jag driver en seriös tjänst med känslig information då det är dåligt för användaren att använda en publik mail som andra kan komma åt. så om ni inte har några slaskpost adresser att lägga till kan ni gå ur denna tråd och störa någon annan. (en admin får gärna radera andra inlägg och spara denna.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
En annan vanlig felstavning är "hitmail.com" (såg den nyligen i vår epostlista i alla fall)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|