FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Finns det några vettiga tjänster för bannerbyten? 2:1 verkar ju vara värsta scam-ration och dom jag hittat som har bättre ratio verkar istället vara alldeles för små (har bara lågtrafiksajter som "medlemmar"). Är bannerbytes-nätverk något som dog ´98 eller är det jag som letar på fel ställen? Finns det några andra bra allternativ där man betalar genom att upplåta utrymme snarare än att betala för sina egna bannervisningar?
mvh Emil |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag känner till en del banner-exchange-program, men de har en tendens att vara ganska nischade...
Personligen gillar jag idén med banner-exchange och egentligen är det ju inte så svårt att hantera, finns ju en hel del bra, gratis script för det... Det gäller bara att få med lite större siter i programmet för att det ska vara intressant för andra att gå med... *Edit* Stavfel... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nackdelen med alla banner-rotation-script är ju att de oftast placeras långt ner på sidor, där ingen ser. Bara för att få poäng mer poäng.
Det "nya" är väll text-länkar. Ger imo mycket mer än vad en banner gör. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
emil: På Utbytet . com får du en unik visning per unik visad banner, samt 500 unika visningar vid registrering.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
På Bannerbyte. nu finns krav på att bannern skall placeras max 600px från toppen. Ration är 2:1.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|