FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan, har ett konto på ett webhotell i sverige!
Märkte för en timme sedan att ALLA indexfiler raderats i alla undermappar och allting, återställde allt och efter bara några minuter va det samma sak! Återställda allt och inom 30 minuter va det samma sak igen. Enligt supporten som va måttligt intresserad av mitt samtal så va det inget fel hos dom, utan det va förmodligen någon som hade fått tag i mitt ftp-lösen och satt och raderade alla index.php & index.html i alla miljoner undermappar. :blink: Vad gör man när webhotellet inte ens är intresserade av att försöka felsöka? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du byter Webbhotell eller kolllar om du har tillgång till FTP log för ditt konto.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det inte så vissa av budgethotellen (cliche, one & co) gör när man börjar få för mycket trafik?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Precis, byt webbhotell samt ftp-lösen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
One.com exempelvis kan hålla sina låga priser på grund att att man där är sponsrad av den danska staten - Servicen däremot är det inget fel på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Kan förstå ett sådant uttalande om man inte har någon trafik och ligger på One.com. Har man däremot trafik och har legat där, vet man att billiga webbhotell är dåliga. Vi blev utkastade när vi drog mycket trafik.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Av kompisars och egna erfarenheter så ska man hålla sig borta från dem danska webbhotellen. Satsa på ett serriöst webbhotell med en bra och serriös support, men som kanske kan kosta lite extra. Proinet t.ex. där har du ett webbhotell som gått från skit till en av dem bättre, eller så har du Patrikweb som har GRYM uptime och förstklassig support. Båda är inte speciellt dyra heller.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Edit: Vad jag aldrig förstår är. Om ni inte själva värdesätter era webbplatser tillräckligt än att spendera 10 kr i månaden för webbhotell och 1000 kr i design. Varför skall då era besökare värdesätta er sida tillräckligt för att spendera pengar på den? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har varit med om snarlika saker med ett av dom billiga hotellen, och då har dom nått jäkla tjafs som ändrar namn på alla filer som drar för mycket bandbredd.
Vi var i kontakt med dom för att diskutera problemet, men fick ett dövtöra tillbaka. Så jag säger som andra, byt hotell till nått som du får lägga ut mera än 12kr per månad. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|