FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag köpte en Samsung NV10 (10 MP) i går som jag nu ska gå ut och testa. Har även en Nikon Coolpix 4 MP, och en Minolta Dimage Z6 (6MP).
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Besitter en Canon Powershot S3.
Google har Bilder på kameran. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Jag är helt såld på Canon-kameror.
Innehar just nu: * Canon Ixus 30 + undervattenshus * Canon Ixus 800 is * Canon EOS 350D (till salu) * Canon EOD 30D + 5 objektiv |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Canon EOS 350D
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Ingen som hunnit testa 400an?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Flest MP vinner? Jag har en Fujifilm s5000 (3mp, 6mp interlaced-fultrix), sug på den ni. Och tjejen en fujifilm z1 med typ .. 5 eller nåt. Dags för uppgradering snart oavsett. Intressantare än MP är ju dock optiken, canons bra kameror har ju galet mkt bättre vit-balans än fuji nånsin uppnår. Gröna artifakter, sudd och skräp överallt i mina bilder. Funderar på att byta märke - om bilderna fortsätter se ut som de gör kvarstår väl bara att acceptera att man är en kass fotograf
![]() Mattias: kul att du länkar till bilder PÅ kameran istället för bilder tagna MED kameran.. heh. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Canon EOS 350D
Objektiv EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 Objektiv EF 55-200/4.5-5.6 II USM Batterigrepp BG-E3
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Validating
|
Själv kan jag bara (nästan) tänka mig Canon-kameror ...
Har en gammal PowerShot G2 och en EOS 300D. Idag köpte jag en IXUS 60 att ha som fota-på-festen-full-som-en-gädda-tappa-i-fontänen-kamera-eller-bra-att-alltid-ha-med-sig-kamera. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|