FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
För en dryg vecka sedan flyttade jag om annonserna på min hemsida, så att de skulle generera lite mer pengar.
Nu fick jag ett mail som säger: Citat:
Någon annan som varit med om detta, dvs man flyttar om och får ogiltliga klick. // Alexander
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men bli inte besviken bara om dem försöker bortförklara det du skriver till dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag förstår fortfarande inte varför Google inte kan motverka "ogiltliga" klick. Är det svårare än att programmera in så att ett ip-nummer endast räknas en gång per x minuter?!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Då skulle man förlora intäkter från de besökare som faktiskt går tillbaka till ursprungssidan och klickar på en annan annons igen, det är vanligare än man tror. Skulle nog bli ramaskri om Google la in en sådan begränsning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |