FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte tagit en titt på student.se men en idé är väl att skapa en tjänst som informerar studenter om vart dom kan hitta studentboende, begagnat studiematerial, billig mat, och sådana saker som dom kan spara in pengar på. Alla vet ju inte det när dom flyttar till storstad för att plugga, eller annan mindre stad. Skapar du en sådan tjänst och det kostar exempelvis 5-10 kr /medlemskap (sms eller ngt) så blire nog bra.
Till början kan ju studenter som bidrar med information bli gratis medlemmar, så slipper du göra all efterforskning själv. Det blir mer som ett student-nät då för att hjälpa andra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror nog att student.se vill köpa domänen, kolla med dem tycker jag. Det känns som den mest naturliga köparen. Alternativ kan du lägga reklam till dem på domänen, och ta betalt per klick istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle kunna tänka mig att köpa den. kontakta mig med ett pris om du är sugen!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Tror säkert vi kan vara intresserade av att att köpa Student.nu om den inte redan är såld. Om inte annat kunde det vara roligt att lägga ut vissa tjänster på den.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|