FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
I brist på annat satte vi ihop en liten valbutik i värmen, allt är nästan klart men vi skulle gärna ta emot:
Förslag på texter att skriva under varje gubbe/partiledare. kan vara allt ifrån citat, skämt, med mera. Synpunkter, är detta skitlöjligt och mest slöseri med tid, vad kan göras bättre. Enkla ändringar med mera Bör vi lägga till några fler huvuden som har med årets val att göra, vilka isf? Sidan är: http://valet-2006.spreadshirt.net |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tomas Bodström skulle nog sälja som sjutton.. han är ju inte så poppis. Bosse Ringholm, Mona Sahlin kan nog funka med.. Per Nuder, p g a kul namn-potential. Hon SSU-ledaren.
Text under Göran P. "Jag bygger Herrgård". Det finns ju massor med kul man kan göra.. kanske skulle återuppliva min gamla politiska shop hos er. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Bosse och alla skandalpolitiker borde man kanske samla i en lite mer satirisk butik nånstans, fast ovan gjorde vi mest för just valet i år. Persson kommer väll säga upp sig och dra iväg för att bygga herrgårn efter valet är slut så den snor jag gärna ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kul idé men en snabb tanke/fråga bara: Har du tillstånd att använda deras namn och bild i din försäljning? Har du kollat upp om du behöver tillstånd? Kan bli dyrt annars...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Bosse med text i stil med "Hur lägger man på mobiltelefonen?" kan ju vara kul.
Kanske kan du få fram lite roliga karikatyrer och låta bli att ha med namnen på tröjorna - då borde det vara klockrent även juridiskt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Tack för era svar, jag tolkar det som att alla mer vill se en allmänn karikatyrbutik med roliga motiv, kanske kan vara nåt att jobba på framåt hösten om det finns tid. Problemet är att jag inte känner några duktiga tecknare som skulle vilja göra en sån grej, men man får se. Detta är ju mer nåt vi hinner göra när det finns tid över tyvärr ![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bredvid bilden på Göran Persson skulle jag skrivit "Rösta på Göran Päron"
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det var en rätt rolig idé. Kan tänka mig att gå runt med den här för att reta mina grannar nån dag:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() Tack för alla svar. |